Runway | Paris Fashion Week I


Mais uma vez partilho com vocês os meus preferidos de uma semana de moda, podemos dizer que é uma espécie de resumo dos desfiles que mais gostei, ou que mesmo não sendo das minhas preferências me deixaram impressionada! Desta vez foi impossível resumir mais as minhas escolhas pois delirei com imensos designers, como tal vou dividir em dois posts. A semana da moda de Paris é efectivamente a minha favorita, ver estas imagens para mim é um delírio! Neste primeiro post a minha colecção favorita foi a de Nina Ricci. Lanvin e Chloe, apesar de adoráveis, não trouxeram nada de inovador. Quanto a Balmain, tenho de admitir que apesar de não se inserir nas minhas preferências, vale a referência pela marcada inovação.

Se quiserem ver as minhas preferências sobre Nova Iorque (aqui e aqui), Londres (aqui) e Milão (aqui).

Once again I share with you my favorites of fashion week, it is kind of a summary of the shows that I liked the most and also the ones that left me impressed, even if not being my preferred! This time it was impossible to summarize my choices because I really fell in love with various designers and due to this, I will divide it into two posts. The Paris fashion week is in fact my favorite, seeing these images makes me go crazy! In this first post my favorite collection was from Nina Ricci. Lanvin and Chloe, despite adorable did not bring anything innovative. As for Balmain, I have to admit that although it was not in my preferences, it is worth mention due to the  innovation.

You can see my choices from New York (here and here), London (here) and Milan (here). 












Digam-me as vossas opiniões meninas!

Let me know your opinions ladies!

5 comentários:

  1. Beautiful creations!
    Thanks for following me!
    I am following you back!
    Keep in touch!

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. Sem duvida que a semana da moda faz as nossas delicias e define bem as tendencias! Adoro Balmain, Dior e chloe!

    Bjo*

    ResponderEliminar
  3. Love these gorgeous runway collections!! Thanks for sharing dear!!

    PS. I'd love it if you could visit my blog and follow me if you like it!! :)

    -Stephanie
    @LaminLouboutins.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. nice blog! stop by anytime :)
    xoxo Sienna

    www.fashionintheair.com

    ResponderEliminar
  5. beautiful collection!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    ResponderEliminar

We love your words. <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...