Trends | H&M Lookbook & Campaign





Deixo-vos com alguma das imagens mais recentes de campanhas e lookbooks da H&M.

I leave you with some pictures of the latest campaigns and lookbooks from H&M.


Parece-me que a H&M tem aumentado de forma bastante notória a relação qualidade-preço da loja, tal como a própria atractibilidade das colecções apresentadas! Se à cerca de dois anos uma visita à H&M mais próxima não era o meu maior prazer, agora aprecio realmente a loja e a oferta desta. Para mim esta colecção com o tema "Simply Elegant" é o exemplo perfeito disso.

I think H&M has been improving the relation quality-price and also the attractiveness of the collections by itself! About two years ago a visit to the nearest H&M was not my greatest pleasure but now I really appreciate the store and what it has to offer. For me this collection with the theme "Simply Elegant" is the perfect example of what I'm saying.


Sou apaixonada por tudo o que tenha padrões, como tal, este lookbook tematizado nos padrões geométricos agradou-me bastante.

I am passionate about everything that has patterns, as such, this lookbook based in geometric patterns pleased me greatly.


Já esta segunda campanha da H&M em colaboração com Lana del Rey não alimentou grande sentimento em mim. Se delirei com a primeira colecção, já esta passou-me bastante ao lado. Não há nada de apaixonante ou diferente.

About this second campaign of H&M in collaboration with Lana del Rey, it doesn't excite me. I loved the first collection but this one didn't grab my attention. There is nothing exciting or different.

7 comentários:

  1. Thank you google translate :)

    Lovely blog!

    http://theotherside-bg.blogspot.co.uk/

    xoxo

    ResponderEliminar
  2. Adoro as novas coleções da H&M, especialmente a da Lana del Rey. Gostei muito do blog, parabéns! Já sigo!

    http://my-fashion-thoughts.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  3. Looks like a great collection, can't wait to get my hands on it.
    Loving your blog! Following you now, hope you follow back :)
    km-iamyou.blogspot.com.au
    xx.

    ResponderEliminar
  4. Adoro a H&M! A 1a e 2a colecções são lindas!

    Bjo*

    ResponderEliminar
  5. I love it. You have great blog! <3

    Would You like to follow each other?
    http://linde-lo.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  6. Me ecanta esta tienda!:)


    http://www.villarrazo.com/behindthestyling/

    ResponderEliminar
  7. Tens toda a razão, antes também nao encontrava nada na H&M que gostasse e agora é o contrário, mas gostei bastante da coleção da Lana!
    Beijinhos

    http://undisclozetdesires.blogspot.pt

    ResponderEliminar

We love your words. <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...