Dior Peals: Mise en Dior

Mais um detalhe absolutamente fabuloso que me ia passando ao lado! Não há mesmo forma de não me perder de amores por esta Dior 'de' Raf Simons: um misto de moderno e clássico que tem sido imbatível em todas as colecções, desde que este está presente na marca! Desta vez a paixão são uns brincos em formato piercing, pérolas que são mais do que umas simples pérolas, um autêntico clássico reinventado!

Another absolutely fabulous detail that I've almost misssed! There is really no way of not feeling obsessed about the Dior 'of' Raf Simons: a mix between modern and classy that is more and more impossible to beat, seadon after season, since he's the face of Dior! This time the passion are some earrings in a shape of a piercing, pearls that are more than simply pearls, an authentic reinvented classic!

Por mais fabuloso que o modelo seja em todos os tons disponíveis, eu confesso-me especialmente obcecada com os mais clássicos de todos: apenas e só pérolas!

There are a few different colors of the model, but I confess to feel completely in love about the classic ones: only and only pearls!
As sortudas que têm algum jeito nas artes manuais, podem sempre inspirar-se no DIY do a pair & a spare, e criarem rapidamente o vosso modelo mais-que-perfeito!
Para as restantes, incluindo-me a mim, resta esperar que as lojas do costume se inspirem! A verdade é que a asos já teve um modelo bem semelhante à uns dias, bem baratinho, e que eu devia ter comprado logo, mas escapou-me!

For the lucky ladies who love handcrafts, there are some perfect inspiration for a DIY on a pair & a spare! Perfect to create your model right now!
For the others, like me, we can only expect that it arrives to the usual stores! Asos already have it own version a few days ago, quite cheap by the way, but I didn't bought it in the moment, and sadly, it's already sold out!

Absolutamente amor à primeira vista! Preciso, quero e desejo muito!
Absolutely love at first sight! Need it, want it and desiring it so much!


8 comentários:

We love your words. <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...